czwartek, 13 sierpnia 2015

First a few words

Witam was w te jak że słoneczne po południe. Przedstawiam wam oto mojego bloga. Jest on jeszcze młodziutki i dopiero stawia swoje pierwsze kroki. Jeszcze nie wie, kim będzie w przyszłości a szczerze mówiąc, nie wiele się tym przejmuje. Z dziecięcą ufnością zachwyca się otaczającym światem i odważnie wyciąga małe rączki po marzenia, by po chwili przestraszony niespowiadanym słowem, ukryć się za klawiaturą. Nie śmiało wygląda z zza klawiszy i coraz bardziej nabiera animuszu. Pomaga mi się dzielić tym, co jest dla mnie ważne, co mnie interesuje, irytuje i bawi. Co stanowi pasję lub tylko chwilowe zauroczenie. Daje mi możliwość dzielenia się z Wami tym. A przynajmniej mam taką nadzieje.


Yuki 

1 komentarz:

  1. Przepraszam, dlaczego zmieniłaś nagłówek mojego autorstwa a zostawiłaś cały kod z szablonu?

    OdpowiedzUsuń

Mia land-of-grafic